Finance.ua
СПЕЦПРОЄКТ

ТОП-5 кращих МФО України

Компанії-лідери рейтингу Finance.ua за підсумками III кварталу 2020 року
СПЕЦПРОЄКТ

ТОП-5 кращих МФО України

Компанії-лідери рейтингу Finance.ua за підсумками III кварталу 2020 року

Ми ознайомимо вас з п'ятіркою лідерів
рейтинга МФО Украины за підсумками III кварталу 2020 року

Розповімо, що це за компанії і чому вони посіли в ньому найвищі позиції.
Mycredit
Підсумковий бал – 95 з 100 можливих
У попередньому рейтингу (за підсумками II кварталу) MyCredit замикала п'ятірку лідерів. Тепер вона її очолює. Це відмінний приклад того, як потрібно працювати над помилками. Компанія врахувала майже всі недоліки, які були у неї раніше. Перш за все йдеться про колл-центр, через який вона недоотримала бали минулого разу. Тепер він працює як годинник. Ми тричі дзвонили в підтримку і щоразу консультант з'являвся «на дроті» через кілька секунд. Відчувалося, що оператори добре обізнані і відразу відповідали на всі запитання.
За всіма іншими критеріями компанія також показала себе достойно. Є сайт з усією необхідною для клієнта інформацією: про суми, терміни кредитування, відсоткову ставку, штрафні санкції за прострочення. Консультацію можна отримати будь-яким зручним способом – за безкоштовним телефоном 0-800 або через популярні месенджери. Всі дані розміщені на видних місцях, а не на «задвірках» сайту.
Єдиний мінус, який ми знайшли цього разу – немає можливості оформити офлайн договір. Втім, ця послуга потрібна далеко не всім клієнтам.
MyCredit по праву піднялася з 5 місця на 1 місце і очолила рейтинг. Приємно, що компанія вдосконалюється і наш рейтинг їй в цьому допомагає.
Moneyveo
Підсумковий бал – 92.75 з 100 можливих
Moneyveo – піонер онлайн-кредитування в Україні. Компанія дозволяє віддалено і в лічені хвилини отримати кредит на банківську картку в режимі 24/7.

У 2020 році Moneyveo вийшла на азіатський ринок, запустивши сервіс у В'єтнамі. Крім того, за 7 років роботи вона:

видала майже 5 мільйонів кредитів на загальну суму понад 19 мільярдів грн.;
залучила близько 1 мільйона постійних клієнтів.
Далеко не кожен банк може похвалитися такими цифрами. Настільки вражаючі результати роблять її найуспішнішим і впливовим гравцем ринку. Підтвердження тому – щорічні нагороди за перемоги в різних конкурсах:
Численні клієнти продовжують вибирати Moneyveo тому, що компанія робить все для того, щоб вони залишалися задоволені.

Сайт компанії добре продуманий і зручний у використанні. Він не перевантажений зайвою інформацією, а та, що потрібна, розміщена на найпомітніших місцях:
Зайшовши на нього, клієнт зможе дізнатися все про умови кредитування. А якщо якесь питання раптом залишиться без відповіді, то клієнт завжди може звернутися в службу підтримки. Це легко зробити за телефоном. Додзвонитися в Moneyveo проблемою не було ніколи, на відміну від багатьох конкурентів. Не любите дзвонити – напишіть в онлайн-чат або один з популярних месенджерів. Ввічливі, відмінно навчені консультанти готові цілодобово відповідати на запитання. А якщо хтось із них спілкувався некоректно або не зміг вирішити проблему, то про це можна повідомити, і компанія вживатиме заходів для того, щоб подібна ситуація не повторилася. Також клієнтам компанії доступний сервіс «Поскаржитися на колектора».
Сайт Moneyveo – яскравий приклад того, яким повинен бути сайт клієнтоорієнтованої мікрофінансової організації. До нього є лише одна претензія – в кількох місцях вказані суперечливі дані про суму першого кредиту. Цей невеликий недолік і став причиною того, що компанія посіла друге місце в поточному рейтингу. У всьому іншому до нього питань немає.
Кредит оформляється в лічені хвилини, а іноді секунди. Потрібно вказати суму, термін кредиту і заповнити нескладну заявку. У нових клієнтів оформлення займе до 8 хвилин, у постійних – менше 2. Така оперативність стала можливою завдяки екосистемі компанії digital 360 – впровадження цифрових технологій в ключові напрямки бізнесу.
Варто відзначити і програму лояльності. Кожен новий клієнт Moneyveo може отримати кредит під 0,01% на день. Кажучи простіше, можна взяти 17 000 гривень на місяць і заплатити за це всього 50 гривень відсотків. Для постійних позичальників діє програма «Рівні лояльності» – з кожною новою позикою користувач сервісу збільшує свою індивідуальну знижку на базову процентну ставку. Причому знижка від «Рівнів лояльності» (загалом їх 6) додається до знижок, які діють в сервісі під час акцій. Не кажучи вже про те, що компанія постійно розігрує різні приємні призи для клієнтів.
Один з пріоритетів компанії – захист даних клієнтів. Вона першою в Україні наблизилася до умов GDPR, створивши багаторівневу систему безпеки персональних даних. Також компанія – єдиний на українському ринку володар сертифіката безпеки PCI DSS Service Provider Level 1. Це говорить про те, що процеси інформаційної безпеки і обслуговування в компанії відповідають міжнародному стандарту в сфері захисту карткових даних.
Що ще вигідно відрізняє Moneyveo від більшості конкурентів, так це високий рівень соціальної відповідальності. КСВ-активність компанії охоплюють кілька основних напрямків: освітні проекти, допомога українським військовим і ветеранам АТО/ООС, підтримка онкохворих дітей, діяльність, спрямована на подолання наслідків поширення COVID-19.

Ось деякі з них:

Освітній проект з «Києво-Могилянською академією», в рамках якого Moneyveo допомагає студентам освоювати теоретичні знання і набувати практичних навичок.
Участь спільно з Мінцифри в підготовці і зйомці освітнього серіалу про захист персональних даних в інтернеті.
Підтримка онкохворих дітей в столичному центрі «Дача». Зокрема, фінансування будівництва її нового приміщення.
Підтримка військових – адресна допомога бійцям АТО/ООС, співпраця з реабілітаційними центрами та інша допомога армії.
Купівля апаратів штучної вентиляції легенів і засобів особистого захисту для співробітників декількох медичних установ та інша допомога медикам.
Moneyveo – найбільший гравець ринку мікрокредитування зі зразковим рівнем сервісу. Відмінний вибір для тих, кому потрібні гроші, але немає часу або бажання їхати за ними в банк, вистоювати черги до менеджерів і заповнювати стоси паперів.
CreditPlus
Підсумковий бал – 88.61 з 100 можливих
Уже який квартал CreditPlus посідає почесне третє місце рейтингу з одним і тим же підсумковим балом. Його компанія отримала за досить зручний і інформативний сайт. Правда, не без вад – немає умов накладення штрафних санкцій за прострочення. На «відмінно» справляється з роботою контакт центр: дозвон займає менше хвилини, а співробітники дають чіткі відповіді на запитання щодо умов кредитування. Отримати інформаційну підтримку можна і в онлайн-чаті або популярних месенджерах. Погано тільки, що вона не цілодобова. У мінуси можна записати і відсутність можливості оформити офлайн-договір.
В цілому ж якість сервісу у компанії на належному рівні. Шкода тільки, що вона не виправляє недоліки, на які ми вже неодноразово звертали увагу, працюючи над рейтингом.
Підсумковий бал – 87.91 з 100 можливих
У порівнянні з результатами попереднього рейтингу CCLoan опустилася з 2 на 4 місце. Підвів контакт центр, який цього разу спрацював не ідеально. По одному з трьох дзвінків туди відповіді ми так і не дочекалися. Ще по одному чекали появи консультанта більше хвилини. Це і призвело до втрати балів.
Похвалити компанію можна за зовні приємний, функціональний сайт і впровадження BankID, що істотно спрощує процедуру ідентифікації користувача. Добре, що є програма лояльності як для нових, так і постійних клієнтів. Втім, все це «must have» для компаній, які претендують на топові місця в рейтингу Finance.ua.
Заплатка
Підсумковий бал – 85.86 з 100 можливих
Замикає добірку ТОП-5 кращих МФО за підсумками III кварталу «Заплатка» – молода, але вже досить відома компанія. Творці її сайту майже не залишили нам шансу на те, щоб до чогось причепитися. Ставки і комісії, штрафи, умови пролонгації кредиту, онлайн-чат – все це є і в доступності одного кліка мишкою або свайпу пальцем на смартфоні. Не було претензій і до роботи контакт центру: всі спроби додзвонитися за безкоштовним телефоном 0-800 були успішними, а бесіди з консультантами нетривалими але продуктивними – відповідали швидко і по суті.

Чому 5-е місце? Тому що без недоліків не обійшлося. На сайті сказано, що доступна функція BankID, але насправді вона не працює. Також немає цілодобової підтримки і можливості оформити офлайн-договір.

Аутсайдери рейтингу

Пару слів про недоліки, з якими ми стикалися найчастіше, оцінюючи компанії, які посіли в підсумку останні місця
1
Канали зв'язку
У багатьох відсутні такі канали комунікації як онлайн-чат і месенджери. Клієнту доводиться тільки дзвонити, що не завжди зручно (і не завжди вдається). Одна з МФО, наприклад, сильно обурювалася через те, що ми не знайшли на її сайті чату, стверджуючи, що він є в мобільній версії, через яку заходять більшість клієнтів. Після цього ми стали ретельно перевіряти обидві версії сайтів всіх фігурантів – і мобільні, і десктопні. Характерно, що у цій компанії ні чату, ні месенджерів не було в жодній з версій.
2
Робота колл-центрів
У аутсайдерів часто вона залишає бажати кращого. Ми тричі намагалися додзвонитися в кожну компанію, оцінюючи при цьому три моменти: факт дозвону, його швидкість і якість відповідей оператора на запитання про кредитування. Іноді додзвонитися не вдавалося зовсім. Причому, навіть до тих МФО, у яких телефон для клієнта був єдиним каналом зв'язку.
3
Неузгодженість даних на сайті
У деяких компаній на різних сторінках вказані різні дані, наприклад, про суму першого кредиту, умови пролонгації і т.п. Читаючи такий сайт, користувачі губляться. За це ми також знімали бали.
4
Наповненість сайту
Часто на сайтах бракує даних. Наприклад, можуть бути детально розписані умови надання першого пільгового кредиту, а ось комісії і терміни за всіма наступними або глибоко приховані, або зовсім відсутні. Може не бути інформації про пролонгацію кредиту і штрафи за прострочення.
Сподіваємося, що аутсайдери стежать за нашим рейтингом і попрацюють над своїми «сервісними» помилками, як це вже зробили багато компаній-лідерів.
Сподіваємося, що аутсайдери стежать за нашим рейтингом і попрацюють над своїми «сервісними» помилками, як це вже зробили багато компаній-лідерів.