Finance.ua
СПЕЦПРОЄКТ

ТОП-5 кращих МФО України

Компанії-лідери рейтингу Finance.ua за підсумками IV кварталу 2020 року
СПЕЦПРОЄКТ

ТОП-5 кращих МФО України

Компанії-лідери рейтингу Finance.ua за підсумками IV кварталу 2020 року

Ми познайомимо вас з п'ятіркою лідерів
рейтингу МФО України за підсумками IV кварталу 2020 року.

Розповімо, що це за компанії і чому вони посіли в ньому найвищі позиції.
Підсумковий бал – 99,31 зі 100
Схоже, MyCredit вирішила міцно влаштуватися на 1 місці. Компанія очолила рейтинг в III кварталі 2020 року, усунувши всі недоліки, які ми знаходили раніше. І в IV кварталі лише зміцнила свої позиції.
Перше, за що варто похвалити MyCredit, це сайт. На ньому є все що потрібно знати позичальнику, щоб скористатися сервісом. Є зручний кредитний калькулятор, який наочно покаже всю інформацію щодо кредиту, якщо ввести потрібну суму і термін.
Ставки, комісії за кредитами, умови пролонгації, а також штрафні санкції — вся ця інформація розміщена на видних місцях на відстані «одного кліка» в розділі «питання-відповідь». Його сміливо можна було назвати «енциклопедією позичальника». Там є відповіді на різні запитання про кредитування, які тільки можуть виникнути. Причому все згруповано так, що знайти потрібне особливих труднощів не складе. Є також зручний пошук за ключовими словами.
Наступний важливий момент — спрощена реєстрація через BankID. Заповнюючи анкету, клієнт вказує, що хоче використовувати акаунт BankID, після чого всі необхідні реквізити підтягнуться автоматом.
Взагалі MyCredit постаралася зробити так, щоб у клієнта залишився приємний «післясмак» від її сервісу. Підтримка користувачів — «Служба турботи MyCredit» — працює цілодобово. Зв'язатися з нею можна за безкоштовним номером 0800, в онлайн-чаті або в одному з популярних месенджерів. У 2020 році її співробітники стали фіналістами всеукраїнського конкурсу контакт-центрів DzWINNER, склавши серйозну конкуренцію командам найбільших українських банків і нефінансових компаній.

Окремо варто згадати програму лояльності, в якій належна увага приділяється як новим, так і постійним клієнтам:

Перша позика під 0,01%. Новий клієнт може взяти 6000 гривень на 30 днів і заплатити за це всього 18 гривень комісії.
Програма «Приведи друга». За запрошення нових користувачів сервіс нараховує 250 гривень.
Кешбек. Після повного погашення заборгованості на бонусний рахунок нового користувача зараховується 100 гривень. Постійним клієнтам повертають частину від суми сплачених відсотків. Цими грошима можна буде сплачувати до половини нарахованих відсотків за такими кредитами. За останній рік на бонусні рахунки клієнтів MyCredit нараховано 3 217 378 гривень кешбеку.
Триденний грейс-період, який починається в разі прострочення. У клієнта з'являється час продовжити кредит на бажаний термін (послуга пролонгації), заплативши суму нарахованих відсотків, і уникнути штрафів.
Знижкові промокоди, які регулярно приходять в розсилках та на сторінках компанії в соцмережах.
Також MyCredit — одна з небагатьох компаній, що має власний додаток під Android та iOS, з яким брати кредити ще простіше.
У підсумку вона отримала 99,31 балів з 100 можливих. Могла б отримати максимум, якби не один момент, до якого ми змогли прискіпатися — по одному з трьох дзвінків відповіді ми чекали більше хвилини.
Підсумковий бал 97,75 зі 100
CCLoan давно «прописалася» в п'ятірці лідерів, мігруючи з одного місця на інше. Наприклад, за підсумками минулого рейтингу компанія опустилася з 2 на 4 позицію. Тоді підвів контакт-центр, який спрацював неідеально. Цього разу ситуація з дзвінками виправилася і CCLoan повернула собі «срібло».
Допомогло ще й те, що останній рейтинг готувався за вдосконаленою методикою. Ми стали детальніше оцінювати наповненість сайту. Наявність на ньому свідоцтва про реєстрацію МФО, правил кредитування (оформлення кредиту, погашення, пролонгація), шаблону кредитного договору, платіжних реквізитів компанії та іншої інформації, а також її доступність. І тут CCLoan виявилася на висоті, отримавши заслужені бали і впритул наблизившись до лідера.
Підсумковий бал 97,25 зі 100
Moneyveo — найбільший гравець ринку. Цього разу компанія опустилася з 2 на 3 місце. Вона отримала хороший бал за наповненість сайту. На ньому наочно відображені: штрафні санкції, ставки, комісії та терміни за першим кредитом, умови пролонгації. Було виправлено нюанс з інформацією про суму першого кредиту, який ми відзначили в минулому рейтингу — вона відрізнялася в різних місцях сайту. Зате з'явилися інші недоробки: вказані суперечливі дані про ставки і комісії за подальшим кредитом; на головній сторінці або в основному меню немає розділу з інформацією про те, як пролонгувати кредит.
За всіма іншими критеріями компанія показує хороші бали і стабільно залишається в трійці лідерів.
Підсумковий бал 91,19 зі 100
Є Гроші провела торік колосальну роботу над помилками і увірвалася в п'ятірку лідерів з 19 місця. Зокрема, змінилася головна сторінка сайту компанії, на якій серед іншої корисної інформації з'явився зручний кредитний калькулятор. Також на видному місці розташувався блок «Питання-відповіді», де клієнт зможе дізнатися все про те, як оформити і погасити кредит.
Все це відмінно доповнює розділ «Блог», в якому чимало статей, корисних для клієнта будь-якої компанії або банку. У них автори простою і доступною мовою розповідають про те, що буде, якщо не платити кредит, що таке пролонгація, як розмовляти з колекторами і про інші важливі речі.

Як подати заявку на кредит

Сервіс Є Гроші працює в автоматичному режимі. Заявки приймаються цілодобово. На їх перевірку йде близько 5 хвилин, а виплати коштів на картку позичальника відбуваються миттєво. Є детальна відеоінструкція про те, як позичити гроші під 0% на сайті компанії.

Постійним клієнтам

Вигідні умови пролонгації

Якщо позичальник не встигає повернути кредит, він може подовжити термін дії договору — скористатися пролонгацією. Тим самим уникнути штрафів і проблем з кредитною історією. Головне зробити це вчасно. Якщо активувати послугу до того, як закінчиться термін дії кредитного договору, то можна ще 10-30 днів кредитуватися за стандартною відсотковою ставкою без санкцій.
Що ще приваблює клієнтів, так це акції, які Є Гроші проводить постійно. Наприклад, остання з призовим фондом в 100 000 гривень закінчилася в кінці січня. 20 позичальників отримали від компанії досить значні призові тільки за те, що оформили кредит і вчасно його погасили. Погодьтеся, приємно, коли МФО не тільки просить повернути гроші, але і готова ділитися ними зі своїми клієнтами просто так.
Є, правда, і зауваження. По одному з трьох наших дзвінків в кол-центр відповіді оператора довелося чекати більше хвилини. Але якщо в 2021 році Є Гроші приділятиме роботі над помилками стільки ж уваги, як і в минулому, то зможе міцно засісти в ТОП-3 рейтингу.
Підсумковий бал 89,86 зі 100
Cashberry можна сміливо назвати проривом IV кварталу. Компанія піднялася в рейтингу з 18 на 5 місце! У чому секрет успіху?

По-перше, вона почала видавати перші кредити під 0,01%, чого раніше не було і що сподобалося новим клієнтам. На сайті є простий і зручний кредитний калькулятор, який відразу знімає всі питання про вартість кредиту. Як першого, так і наступних.
По-друге, було виправлено недопрацювання минулих кварталів — відсутність на сайті даних про штрафні санкції.
В цілому сайт Cashberry справив приємне враження. Особливо після того, як ми стали пильніше вивчати наповнення сайтів учасників рейтингу. Йдеться про шостий критерій оцінки, в якому ми шукали інформацію про установчі документи компанії і докладні умови кредитування. Тут Cashberry отримала максимальний бал.
Є вся інформація про компанію з посиланням на повний перелік документів в розділі «Про нас»: ліцензія і дозволи, фінансова звітність та інше.

Є блог, де регулярно виходять інформаційні статті, які допомагають клієнту зрозуміти, як працює сфера кредитування, навчають фінансової грамотності, розповідають про новини та акції компанії, дають практичні поради для різних сфер життя.

Взагалі все зроблено так, щоб не перевантажувати користувача зайвою інформацією, але та що потрібна, була під рукою. Наприклад, компанія чітко позначила переваги співпраці з нею, але зробила це лаконічно і без зайвої бравади, як це буває у багатьох конкурентів.
Програма лояльності діє як для нових (кредит під 0,01%), так і постійних клієнтів. Останнім доступні 6 рівнів, від яких залежить розмір знижки:
1 рівень - 1,71%
2 рівень - 1,6%
3 рівень - 1,48%
4 рівень - 1,37%
5 рівень - 1,25%
6 рівень - 1,14 %

Рівні присвоюються за бали, які клієнт заробляє, постійно користуючись сервісом: за кожен новий кредит, за правильно заповнені заявки, за своєчасне погашення боргу, за оформлення пролонгації.

Пролонгувати кредит можна необмежену кількість разів. Така можливість з'являється за 5 днів до настання розрахункової дати. А якщо клієнт потрапив в складну ситуацію, то компанія готова піти назустріч і розглянути інші варіанти вирішення питання з погашенням: грейс-період, дисконт або реструктуризація. Все залежить від періоду прострочення.
Програма лояльності діє як для нових (кредит під 0,01%), так і постійних клієнтів. Останнім доступні 6 рівнів, від яких залежить розмір знижки:
1 рівень - 1,71%
2 рівень - 1,6%
3 рівень - 1,48%
4 рівень - 1,37%
5 рівень - 1,25%
6 рівень - 1,14 %

Рівні присвоюються за бали, які клієнт заробляє, постійно користуючись сервісом: за кожен новий кредит, за правильно заповнені заявки, за своєчасне погашення боргу, за оформлення пролонгації.

Пролонгувати кредит можна необмежену кількість разів. Така можливість з'являється за 5 днів до настання розрахункової дати. А якщо клієнт потрапив в складну ситуацію, то компанія готова піти назустріч і розглянути інші варіанти вирішення питання з погашенням: грейс-період, дисконт або реструктуризація. Все залежить від періоду прострочення.
Непогано йдуть справи у Cashberry і з підтримкою користувачів. Є голосове меню, яке допомагає клієнту отримати відповідь до того, як до діалогу приєднається оператор. Консультанти відповідають швидко і по суті. Зв'язатися з ними можна всіма доступними способами: за безкоштовним телефоном 0800, у всіх популярних месенджерах або в онлайн-чаті на сайті. Клієнт також може залишити відгук, поставити запитання в спеціальному розділі на сайті або на сторінці компанії в facebook.
Є також унікальний чат-бот, який працює на платформі telegram і facebook. Він здатний відповісти на багато запитань щодо кредитування, допомогти оформити, погасити позику, і, якщо потрібно, підключити службу підтримки.
Приємно знати, що Cashberry працює над своїм сервісом і наш рейтинг їй в цьому допомагає. Ще один момент, в якому Cashberry поки поступається лідерам — відсутність такого інструменту як BankID. Впровадивши його, компанія зможе поборотися за місце в трійці кращих.