«Буде виконано», або як працює консьєрж-сервіс monobank
Продовжити реєстрацію на рейс, якщо клієнт по дорозі в аеропорт застряг у пробці, доставити з іншого міста подарунок для коханої дівчини або знайти ліки для папуги — ми розповімо 8 реальних історій про те, як консьєрж-сервіс monobank виручає своїх VIP-клієнтів у нестандартних ситуаціях.
Партнерський проєкт
Киянин Дмитро, власник картки Iron Bank, звернувся до консьєрж-сервісу mono з делікатним проханням. Він збирався зробити своїй дівчині до дня народження подарунок — iPhone 12. Але телефон в потрібній комплектації і потрібного кольору знайшовся тільки в Житомирі, в одному з магазинів у місцевому торговому центрі. До святкування залишалося зовсім мало часу, тому Дмитро попросив консьєржів посприяти з його оперативною доставкою.
Співробітники mono тут же почали спецоперацію з викупу і термінового переміщення подарунка. Спеціаліст консьєрж-сервісу з'ясував, що в тому ж ТЦ є точка видачі карток monobank і відділення Нової Пошти. Він запропонував клієнту оформити покупку на свою колегу, яка працює на точці видачі. Так вона зможе відразу забрати телефон і відправити його до Києва того ж вечора. Дмитро так і зробив. Через 10 хвилин після оплати бажаний гаджет вже був у дорозі до столиці.
iPhone до дня народження
З Дариною, одним з VIP-клієнтів monobank (власники платинових карток або картки Iron Bank), трапилася неприємна історія. По дорозі в аеропорт вона застрягла в пробці на одному з київських мостів. Втрачаючи в заторі дорогоцінний час, вона розуміла, що на рейс не встигає, а летіти потрібно було неодмінно. Тому вирішила звернутися по допомогу до консьєржа mono.
Діяти потрібно було швидко. Фахівець банку додзвонився в авіакомпанію і пояснив ситуацію. Менеджер авіаперевізника пішов назустріч і зв'язав консьєржа зі стійкою реєстрації. Там він описав обставини, сказавши, що на під'їзді ще один пасажир і попросив дати йому кілька зайвих хвилин. У підсумку Дарина полетіла своїм рейсом, за що сердечно подякувала спеціаліста консьєрж-сервісу.
Реєстрація на рейс
До консьєрж-сервісу звернувся клієнт і попросив знайти ліки для свого папуги. Перевіривши можливі варіанти, співробітник банку надав Артуру (так звуть клієнта) адреси чотирьох магазинів, де його можна було купити препарат. Але, на жаль, жоден з них не міг забезпечити доставку день в день. А птах, за словами Артура, дуже мучився і терміново потребував лікування.
Тоді консьєрж вирішив організувати доставку самостійно. Спершу він домовився з одним з магазинів про те, щоб той прийняв оплату р2р-переказом на картку. Потім зв'язався зі службою таксі і домовився про те, щоб водій забрав ліки в магазині і доставив клієнту додому, чому той дуже зрадів.
Ліки для папуги
У червні 2020 року відбувся матч 27-го туру Української Прем'єр-ліги: чернігівська «Десна» приймала луганську «Зорю» на стадіоні імені Гагаріна. За вимогами МОЗ футбольні матчі під час карантину проходять при порожніх трибунах, що, звісно, засмучує вболівальників. Але якщо відданий фанат вирішив подивитися матч команди на власні очі, його не зупинити 😃. Особливо, якщо він є клієнтом monobank.
Щоб подивитися гру, двоє заповзятливих уболівальників «Зорі» подзвонили в консьєрж-сервіс mono і попросили підігнати автовишку. Прохання оригінальне, але в банку без зволікання приступили до пошуків спецтехніки. До початку матчу вона була на місці. Піднявшись у люльку, двоє чоловіків спокійнісінько стежили за ходом матчу на пристойній висоті. Треба сказати, що команда їх не розчарувала. «Зоря» тоді перемогла з рахунком 1:2.
Автокран до стадіону
Клієнт monobank Христина попросила спеціаліста консьєрж-сервісу замовити їй 3 упаковки улюбленого сорту кави. В одному з магазинів, за її словами, була акція і її продавали з хорошою знижкою. Просте, здавалося б, прохання. Та річ у тім, що приурочена до «чорної п'ятниці» акція нещодавно закінчилася, а Христина орієнтувалася на ціну, яка була нижчою за ринкову.
Співробітник банку не поспішав засмучувати клієнта, а вирішив використати вдалі обставини. Виявилося, що день замовлення випав на день його народження. Він подзвонив у магазин і попросив на честь свята піти йому назустріч і продати каву зі знижкою. Магазин погодився піти назустріч, якщо іменинник покаже розворот паспорта з датою народження, що і було зроблено. У підсумку Христина отримала улюблену каву за вигідною ціною, привітала консьєржа з днем народження 🥳 і подякувала за проявлену кмітливість.
Кава зі знижкою
Клієнт monobank Сергій звернувся до консьєржа з проханням обміняти 2 квитки на концерт «Джаз на даху». У метушні він купив їх не на 19:00, як планував, а на 16:00, і тепер ніяк на нього не встигав. І, щоб Сергій таки потрапив на концерт в потрібний час, фахівцю mono довелося оперативно провести невелике розслідування.
Перша складність була в тому, що клієнт звернувся в суботу, а каси, в яких купувалися квитки, працюють лише в будні. Тому спроби до них додзвонитися або зв'язатися електронною поштою виявилися марними. І коли до концерту вже залишалося кілька годин, співробітник mono вирішив зайти з іншого боку: спробував знайти його організаторів через ресторан, в якому він відбудеться. Але ресепшені лише розвели руками і дали контакт одного з івент-менеджерів закладу. Той також сказав, що не в силах допомогти, і дав телефон іншого колеги. Відчуваючи себе м'ячем для пінг-понгу і обдзвонивши мало не половину співробітників ресторану, спеціаліст консьєрж-сервісу добув контакт якоїсь Ірини, яку йому описали як єдину людину, яка, можливо, зможе якось посприяти. Це і був організатор концерту.
Після того як співробітник банку коротко описав ситуацію їхнього клієнта і той нелегкий шлях, який довелося пройти, щоб добути номер її телефону, Ірина просто не могла не піти назустріч їм обом 😁 вона дозволила Сергію прийти на вечірній концерт з квитками, купленими на інший час. Клієнт був задоволений і подякував консьєржу за наполегливість.
Квитки на концерт
Один з клієнтів monobank колекціонує чашки Starbucks з назвою міст різних країн світу, які відвідує. Купити таку він збирався і в Італії. Але в кінці подорожі по країні з'ясував, що єдиним італійським містом, де була присутня ця мережа кав'ярень, був Мілан, через який його маршрут не проходив. Клієнт подзвонив консьєржу monobank і попросив доставити чашку в готелі Риму або Венеції, в яких планував зупинитися пізніше. Той зв'язався зі Starbucks, різними італійськими кур'єрськими службами, але братися за таке клопітке і малобюджетне замовлення ті не хотіли. Інший би опустив руки і сказав клієнту, що прохання нездійсненне, але консьєржа mono це тільки розохотило. У підсумку він знайшов вихід на російськомовних гідів, які проводять екскурсії по Мілану, домовився з одним з них про те, щоб той купив заповітну чашку і відправив в Україну. Клієнт, якому її доставили прямо додому, був у захваті.
Чашка з Мілана
Ця історія сталася в Одесі. Клієнт monobank Стас звернувся до консьєрж-сервісу з проханням забронювати на вечір столик в одному з ресторанів. Замовлення начебто просте, але особливість була в тому, що столик клієнту був потрібен саме на першій лінії, звідки відкривається гарний панорамний вид на місто. Стас дав зрозуміти, що це важливо, оскільки має бути побачення з «неймовірно красивою дівчиною».
Спеціаліст mono Олександр, усвідомлюючи весь тягар відповідальності такого важливого доручення 💘, тут же взявся його виконувати. Забронювати столик у ресторані вдалося відразу, але проблема в тому, що на першій лінії місць вже не було, і на ресепшені сказали, що нічим допомогти не зможуть. Можливо, на цьому історія й закінчилася б, але консьєржі mono так просто не здаються. Олександр став шукати контакти власників ресторану. У facebook йому вдалося знайти дружину власника закладу. Він списався з нею, представившись другом клієнта, пояснив ситуацію і попросив допомогти з місцями саме на першій лінії. Як пройшло побачення, не відомо, але роботою консьєржа клієнт залишився задоволений 😄
Столик в ресторані з панорамним видом
Консьєрж-сервіс monobank — це своєрідний універсальний спецназ. Завдання його співробітників — забезпечити благополуччя клієнтів, які оформили картки преміум-класу, в будь-якому місці і в будь-який час доби. Тому їх складно налякати часом найскладнішими і часто при цьому терміновими проханнями. Не вірите? Станьте VIP-клієнтом mono і переконайтеся самі!