У ПриватБанку є сервіс, який здатний спростити життя будь-якому бізнесу, незалежно від його розмірів і оборотів. Йдеться про хмарний цифровий підпис
SmartID. Багато підприємців про нього чули, але поки що не всі знають, які саме переваги він надає. Ми розповімо, що таке SmartID, і назвемо 6 причин, з яких ним варто почати користуватися прямо зараз.
Якщо ви ведете бізнес, значить, підписуєте документи: рахунки, звіти, акти та інше. Сьогодні це можна робити по-різному. Можна по-старому – на папері. Але це незручно і дорого. Його потрібно спочатку купити, роздрукувати документ, підписати і потім десь зберігати. Причому так, щоб у потрібний момент його можна було знайти. Якщо документи щодня створюються десятками, а то і сотнями примірників, то рано чи пізно це стане проблемою.
Набагато простіше вести електронний документообіг. Це позбавить паперових витрат, які можуть становити десятки тисяч гривень на рік, а також ризиків, пов'язаних з втратами документів. Але електронні документи теж потрібно підписувати. Для цього використовується так званий кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це файл, цифровий аналог власноручного підпису людини, який підтверджує, що документ підписаний і саме цією конкретною людиною. Ним вже більше ніж 15 років користується бізнес, нотаріуси, держреєстратори та інші структури. Єдиний мінус файлового КЕП був у тому, що його потрібно було отримувати в спеціальних акредитованих центрах сертифікації ключів і потім постійно носити з собою на флешці. А вона може загубитися або вийти з ладу, її також можуть вкрасти. У цьому випадку підпис доведеться відновлювати.
ПриватБанк, який вже понад чверть століття тісно працює з бізнесом, постійно пропонуючи інноваційні рішення, позбавив клієнтів і цієї проблеми. Він створив сервіс SmartID — цифровий підпис, який неможливо втратити. Ось 6 причин, з яких ним варто почати користуватися кожному підприємцю.